Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Jun 2024 14:57:11 +0300

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/04454 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Lennuradari tee 34, Harju 
maakond, Rae vald, Rae küla, Lennuradari tee 34, Harju maakond, Rae vald, 
Rae küla, Lennuradari tee 34, Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Lennuradari 
tee 34// 36, Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Lennuradari tee 34, Harju 
maakond, Rae vald, Rae küla, Lennuradari tee 34, Harju maakond, Rae vald, 
Rae küla, Lennuradari tee 34// L14, Harju maakond, Rae vald, Rae küla, 
Lennuradari tee 34// L14, Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Lennuradari tee 
34, Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Lennuradari tee 34// L14, Harju 
maakond, Rae vald, Rae küla, Lennuradari tee 34 (Kaubaterminal, Valvehoone, 
Ratta varjualune, Tuletõrjevee mahuti, Piirdeaed koos väravatega, 
Gaasitorustik, külmaveetorustik, olmekanalisatsioon, Päikesepaneelid, 
Juurdepääs, Elektriauto laadijad ja laadimistaristu) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punkti 1 kohaselt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27023298>  (menetlus nr: 
427544), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (INGA KURGPÕLD) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister